10E FEBRUARI 2011

God morgon!
Idag är det torsdag och snart är det redan helg, ikväll 19.00 har jag och Miciz ett 60 minuters spinningpass inbokat.. Ska bli roligt att se vad man klarar av! Inte van, men så härligt med träning :)
Elvira vaknade vid 6.00 nu på morgonen, men vi låg i sängen till 7.00 innan vi klev upp och började titta på barn-tv och hon drack välling!

Jag mår så bra nu, av att jag får träna så som jag vill! Körde stenhårt på gymmet igår.. Det känns idag kan jag säga.. Men precis som det ska!

Gårdagens träning

Morgon:
30 minuter aerobic till dvd (hemma)

Eftermiddag/ kväll:
Biceps och axlar på gymmet, samt löpning. Totalt 1½ timmes träning.

När jag kom hem åt vi middag och jag slog igång "love and other drugs", tyckte den var jätte roligt och bra faktiskt.. Nu ska jag slänga i mig frukost.
Gröt, finncrisp och 1 ägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0