1 Januari 2011

Gott nytt år och god fortsättning..

Hur var er nyårsafton?

Vi hade det jätte trevligt.. Åt god mat, mycket prat och spelade därefter två sällskaps spel "bon appétit" och "party alias". Midnatt kom och vi tog oss ut för att titta på lite raketer och skålade och önskade varandra ett gott nytt år..
Mitt år har jag bestämt att "våga chansa" och "våga prova på" så jag har precis haft ett trevligt samtal med Lotta på Mary Kay. Jag har bestämt mig för att bli konsult, har haft dem funderingarna bra länge nu och nu har jag bestämt mig. Jag har bara möjligheterna, och det är perfekt att ha något på sidan av studierna och samt när jag är hemma med Elvira, eftersom jag bestämmer helt själv hur mycket jag vill satsa och om jag vill lyckas så kommer jag att göra det. Så på lördag den 8:e ska jag med på "kick off" i Sundsvall som är en perfekt utbildning för dig/oss som är nya konsulter.. Det skadar inte att prova, antingen så går det bra eller så gör det de inte men eftersom allt beror på mig själv så är det bara jag som är den avgörande personen om hur det ska/ kommer gå!

Det blir även en make-up utbildning lite längre fram.. Ska bli intressant och roligt, mer om allt det får ni veta sen..
Ska träffa Lotta på studion imorgon för lite mer information om allting!

Jag ska nå varenda mål och krav jag sätter på mig själv detta år.. Jag har viljan, styrkan och jag kommer framför allt att lyckas.. Det känns som en super bra start på detta år i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0