8 Januari 2011

Efter en hel dag med massa föreläsningar och 10st A4 anteckningar och ett gäng härliga tjejer i Sundsvall är jag äntligen på plats hemma. Men vilken dag det har varit, vilka härliga människor jag har träffat och vilken bra bild jag fått i helhet om Mary Kay! Jag är så nöjd över att jag följde med på denna kick-off utbildning. Ni som är konsulter och valde att inte följa med på detta, ni missade något helt fantastiskt må jag säga.. Det ska bli så roligt att försöka ge sig på det här, gör det enkelt. Den gyllene regeln "behandla andra så som du själv vill bli behandlad".

Varit dålig uppdatering sista dagarna, har haft fullt upp hela dagarna med att vara barnvakt, tränat, varit på navigationskurs, städat bort julen här hemma och idag varit i Sundsvall sedan 6.40 imorse, då jag lämnade hemmet. Kom hem igen 21.30. Varit en lång dag, så nu blir det tvätta av sig och hoppa i säng!
Bättre uppdatering imorgon, har mycket att ta in i huvudet nu så att sova på saken är det bästa.. Börja arbeta imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0