28 mars 2011

Gud!!!
Nu har jag skrivit och suddat ut ett x-antal gånger.. Vet faktiskt inte vad eller hur jag ska skriva till er?
Dem som läser denna som inte umgås med mig tror säkert att allt är frid och fröjd och att ingenting är förändrat.. Snarare tvärtom, ni vet inte ett dugg om mig längre.. Men jag vet vilka som är mina riktiga vänner nu, dem som frågat mig hur jag mår och som hjälpt mig igenom jobbiga situationer!
Vuxna människor har gjort mig väldigt besviken, men många har jag även haft långa och givande samtal med som har vett i sig.. Tydligen är jag den onda i allt, både det goda och det onda.. Jag tänker inte leva i skuggan igen och låtsas som om ingenting hänt!
Falska människor, dem kan försvinna ur mitt liv! Tänker aldrig, aldrig mer lägga energi på folk som är så falska och hör av sig när det passar dem..
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva som sagt, ni kommer inte förstå något sammanhang alls i de jag skriver för jag bara skriver det första jag tänker på!

Don't let me fall!
Vart jag ville komma med detta inlägg, det vet jag inte.. Bara en väldigt bra början på något...Nytt? Jag vet inte faktiskt! Ni får ställa frågor om ni undrar över något..
Härliga vårkänslor har jag inom mig i alla fall!

Jag ska dyrka dem gudarna som skapade mina riktiga vänner & familj <3
(detta inlägg har egentligen ingenting med vänner & familj att göra, vill bara nämna att dem är viktiga för mig och att dem finns)

Jag är nu mer väldigt neutral och skiter i känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0