6 mars 2011

Efter många tankar kring om jag ska ha bloggen kvar eller inte så beslutade jag mig för att ha den kvar, ursäkta mitt väldigt dåliga bloggande men jag har kommit till en punkt i livet där allt är svårt just nu. Det är väldigt mycket motgångar men det känns som att jag fixar det ändå! Det har varit mycket tårar och tankar kring livet, det som står upp mig är mina nära & kära, träningen och mest av allt min underbara dotter Elvira. Jag vet dock inte hur mycket jag kommer orka blogga, men jag ska försöka skriva en hel del! Tänkte även skaffa en lösenords skyddad blogg som bara dem närmaste kommer komma åt att läsa, där ska ALLT stå som jag vill skriva av mig.. Det känns som det är viktigt att ventilera sig på nå vis, har ingen större lust att sitta med penna och papper och skriva! Dock är det internet och allt man lägger upp kommer alltid finnas kvar i ett arkiv! Ska fundera mer på det där och tänka över det..
Det är söndag och imorgon väntas en ny vecka. Tänkte försöka hinna med mycket träning i veckan också men får nog bli mycket kvällspass nu så jag har någon som tar hand om Elvira. Tänkte även öka på och förbättra min träning på motionscykeln. Denna vecka har det blivit 2 pass på den. Första dagen avfärdade jag 45 minuter som resulterade i 12.8 km och 485 kalorier och andra dagen så avfärdade jag 45 minuter som resulterade i 13.2 km och 507 kalorier..
Det blir hårdare denna vecka, kanske ökar till 60 minuter! Nu blir det sängen och godnatt..



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tränar du?:)

2011-03-07 @ 09:45:28
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0