8 mars 2011, 2

Nu har jag gjort iordning lite pappers arbete och ringt ett och annat samtal.. Har rensat bland massa högar med papper och nu ser det fint ut i alla fall :) Ringt Gävle kommun angående dagisplats till Elvira, innan Maj ska vi ha en dagis/förskole plats antingen på Storhagen där jag sökt om eller i närheten! Vill komma ut i arbetslivet nu, trött på att gå hemma och ha en knaper ekonomi.. Vill få igång en stadig och bra ekonomi, må bra och finna mig själv! Det är dags nu... Ska söka jobb så det knakar till sommaren, lämna in cv lite här och var.. Någon som är bra på att ge tips om hur man får ett bra cv? TIPSA!!!

Nu ska jag och Elvira äta lunch innan jag fortsätter rensa, kanske åker och hälsar på farmor en stund och komma ut i det fina vädret! Ikväll blir det träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0