8 mars 2011

God morgon!
Det är totalt kaos i mitt huvud. Jag vet vad jag vill men samtidigt inte, när man väl är i utgångsläget så brister någonting inom mig.. Vad ska man göra?
Jag vill träna och må bra, det är de som får mig att må bra och självklart Elvira! Men igår var jag till en början as peppad på att träna men istället satt jag och tittade på en serie och tryckte i mig chips! Inte bra, man har så tråkigt och mår dåligt så man tröst äter, det hatar jag.. Men idag då jävlar ger jag nya tag, på allvar!
Miciz skulle komma hit i eftermiddag och umgås, ska bli skönt :)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Häng ut Sara! Kämpa på bara, behöver du nått så säg till så löser jag det. Vi är faktiskt Bergströms, och det säger fan i mig ett och annat!

Kramkram.

2011-03-08 @ 11:44:57
URL: http://joonathanb.blogg.se/
Postat av: Svar:

Tack Jonathan, det värmer att få höra! :) Jag kämpar varje dag för att vara stark och en glad mamma till Elvira :) Kram till dig med!

2011-03-08 @ 12:04:59
URL: http://bergstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0