15 Januari 2011

Bara för att man har en pojkvän/ sambo & familj så förväntar sig alla att man mår bra, men jag ska säga det att ingen av er som läser eller ingen överhuvudtaget vet om hur jag egentligen mår?
Att bli ignorerad i hemmet, att inte känna sig älskad och att ha någon som stöter bort en vid närhet, det är fan inte lätt! När ingen ser eller när ingen hör är jag alltid ledsen, tårarna rinner.. Tror du någon bryr sig? Det är svårt när man inte ser att förvänta sig att någon ska bry sig?

Allt är inte som man har tänkt sig! Dem flesta av mina vänner säger "men du har det så bra, du har kille och fan allt", ja jag kanske har allt.. Men är jag lycklig? Känner jag mig älskad? Det är en annan fråga, prova ställa dig själv den.. Att kämpa för något som redan är meningslöst fungerar inte!

Mer säger jag inte... Jag är bara inte blåst eller dum i huvudet, jag märker att något är fel!

Kommentarer
Postat av: j

du borde gå och prata med någon för att lätta på trycket inombords. synd bara att gävle har så dålig hjälp när man mår dåligt. det kanske rör sig om något ämne som du borde ha mer av, tex dopamin etc. hjälp finns att få om man mår dåligt.... bara du är bra på att sätta ord på hur du känner och kommer i kontakt med någon som är kunnig och erfaren. jag föreslår att du pratar med en riktig psykolog. det finns inget att skämmas eller hyscha om. alla mår dåligt ibland. många mår dåligt jämt.



kram

2011-01-15 @ 01:40:26
Postat av: ange

vet du en grym låt att göra en cover av?:)

2011-01-15 @ 12:16:31
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Linn

Gumman, hör av dig om du vill prata. <3

förresten måste vi ses i veckan. Har ju julklappen till er fortfarande! :p fast det kanske blir en mer julklapp/födelsedags present. Både du och Elvira fyller ju år snart. :) 1 år redan, Gud så tiden går fort. :)

2011-01-16 @ 21:25:52
URL: http://lixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker maria,och johan,verkar ställa upp väldigt mycket!Ber än dom behöver..

2011-01-16 @ 22:09:33
Postat av: nathalie

Om man mår dåligt så självklart mår man inte bättre bara för att man har en familj. Man behöver någon som bryr sig, någon som tröstar någon som finns där som ett stöd, någon som kan lyssna. Spelar ju ingen roll vad man har, har man inte det stöd man behöver då är det svårt att må bra. Hoppas du får det stödet! Kram Nathalie

2011-01-17 @ 09:14:20
URL: http://theosmammanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0