30 December 09:03

God morgon..

Idag är det torsdag och näst sista dagen på detta år... Så tänkte ge er en lite resumé av detta år!

Jag har varit "super tjock" (gravid), den första månaden av året. Min lilla söta dotter Elvira kom till världen 3 Februari, allt har gått super bra med henne.. Kan inte nämna nå ont, något mindre tråkigt var det 3 första månaderna då vi inte visste vad det var med hennes lilla mage, om det var laktos eller liknande. Men de visade sig bara vara omtumlande mage de 3 första månaderna.. Jag och Fredrik har blivit sambos på riktigt, vi har haft våra bra och dåliga dagar med varandra, vi har kämpat emot mycket som nästan brast men vi byggde upp ett starkare band och trivs ännu bättre med varandra som det ser ut idag :) Jag har lärt mig att vara självständig och börjat se/ tänka på saker i andra banor.. Vi har varit på en super härlig semester till Teneriffa.. Jag trivs med mitt liv helt enkelt... Jag älskar min lilla Elvira & Fredrik (min stora kärlek).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0