28 November 06:50

God morgon!

Idag är det 1:a advent, så himla mysigt! Jag är i stortsett klar med all julpynt, det saknas 2 ljusstakar i köket bara men det kommer :)) Idag ska vi tända första ljuset vid frukost... Vi får se hur vi tillbringar denna dag, älsklingen åker tillbaka till Norrtälje ikväll och i eftermiddag ska vi vara i sikvik och äta tacos och hämta jultidningarna (som hade kommit). Det var tänkt att jag skulle sova hos mamma idag men tror jag åker dit imorgon efter jag och Elvira har varit på BVC.. Älsklingen var på bowlingmatch i Avesta hela dagen igår, åkte 8 på morgonen och kom hem 19:30 ungefär så vi har inte haft så mycket tid med varandra, men idag är han min!

Jag har några julklappar kvar, tänkte visa vad jag börjat med till Elvira :)





Har ni några förslag på vad jag kan ge en 10 månaders bebis i julklapp? :)
Jätte svårt detta...

Vad köper ni till era barn?

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Du kan köpa en docka, Duplo, såna här klossar man stoppar i olikformade hål, cd med barnsånger, sagoböcker... Det var nog det jag kommer på nu.

Emma ska få ett minikök, en saccosäck, docka o dockvagn vad jag vet än så länge.

Kul att du öppnade bloggen igen.

Kram, kusin Anna

2010-11-28 @ 07:47:58
Postat av: Linda - mamma till Liam

Vi har köpt klossar, pussel, film, frukkorg och typ kläder :) Är så svårt och köpa tycker jag.

2010-11-28 @ 09:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0