29 November 06:50

Måndag och ny vecka med nya möjligheter mina kära läsare..

Elvira och jag vaknade ungefär 6:00 idag, jag hade svårt att sova igår så somnade nog inte riktigt före halv 1 tiden.. Segt! Katterna levde rövare..
Idag ska vi börja dagen med ett BVC besök i Sätra. Får se hur det går då :) Men det ska nog gå bra. Sen går vi hem till mamma en stund..

Tänkte bara ge er en kort uppdatering nu och skriver mer i em när vi är hemma igen..
Vad ska ni göra idag?

Älskling och jag har varit tillsammans i 1 år och 3 månader idag.. De går fort :)
Nu frukost!

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till er på eran dag! <3

2010-11-30 @ 00:06:44
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0