30 November 08:19

Härliga morgon!

Igår blev det en väldigt tidig kväll, jag gick och la mig 21:30 för jag var så trött och de var så skönt att lägga sig då. Elvira vaknade 04:20 imorse men då sa jag till henne att hon var tvungen att somna om, vips så gjorde hon det.. Vi vaknade 6.45 istället och då klev vi upp..
Jag har precis gjort iordning en kålsoppa, har bestämt mig för att gå på den dieten igen nu.. 7 dagar, det kan bli kämpigt men samtidigt så går man ner 5-7 kg. Det är dem kilona jag vill gå ned, har även startat med att träna hemma.. Har 3 dvd-skivor som är iform av träning hemma!

I eftermiddag kommer pappa hit, tänkte bjuda honom på mat också kommer han hit och bara umgås med mig och Elvira. Blir trevligt, hade tänkt att baka lussebullar idag men det får vänta tills efter dieten för annars kan jag inte hålla mig borta ifrån dem ;)
Hur gör ni för att gå ned i vikt?


Jag har ett gymkort, men nu när älsklingen jobbar borta söndag-torsdag blir de svårt att ta sig dit.. Tänkte ta mig en promenad senare med Elvira också..
Det snöar fortfarande ute, hur mycket snö finns det? Fast jag klagar inte, jag vill ha en vit vinter.. Dock har jag ingen vinterjacka eller vinterskor, de suger :(
Så mycket utgifter nu, fast det är viktigt med vinterkläder.. Så vet inte hur jag ska bete mig!?

Endast 12 dagar kvar till vi åker till Teneriffa.. Ska bli så härligt :))


Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

2010-11-30 @ 08:34:21
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

Jag har gått ner 16 kg med Gi-metoden :) Och jag tycker det är super bra, Man är mätt och får äta mycket gott och man går ner i vikt :) Sist jag åt gi gick jag ner 6 kilo på 10 dagar. Plus att man går inte upp i vikt när man slutar med det :)

2010-11-30 @ 08:35:51
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Postat av: Kusin Anna

Du får gärna lägga in receptet på kålsoppan. Skulle vara intressant att prova, om jag klarar det.

2010-11-30 @ 08:56:11
Postat av: Linn

Du packar ner mig i resväskan väl? Jag kan agera barnflicka! ;) haha

2010-11-30 @ 12:47:04
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0