8E FEBRUARI 2011

God morgon..
Idag känner jag mig någon lunda pigg, somnade vid 22 igår och vaknade 7 nu på morgonen, riktigt skönt!
Det blev tyvärr ingen navigationskurs igår heller, utan vi kör ikväll istället..
Så igår eftermiddag så blev det träna i princip bara..

Gårdagens träning

Morgonen:
Cyklade på motionscykeln 20 minuter.

Eftermiddagen:
Tränade bröst och triceps på gymmet 1½ timme.

Idag ska jag antingen cykla 30 minuter eller köra en dvd, nu på morgonen sen i eftermiddag 17-19 ska jag träna på gymmet medans Fredrik har bowling träning, Maria ska ha Elvira under tiden så sen kör vi navigationskursen..
Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tränar du tre gånger om dagen för? Är inte de lite onödigt? Muskler behöver vila och syre för att det ska ge någon effekt

2011-02-09 @ 08:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0