1 December 08:25

Appropå ingenting egentligen...

Att vara självständig är viktigt för mig.. Något jag verkligen känt att jag är nu när Fredrik jobbar i Norrtälje söndag-torsdag.. Självklart så saknar jag honom, men förstå vad nyttigt detta är för ett förhållande ska fungera och när man bor ihop och ses varje dag.. Detta gör att nya krafter och känslor kommer, i alla fall från min sida.. Tror många skulle tycka och känna det! Jag hade rädsla för att sova ensam och intalade mig hela tiden att "detta klarar jag inte", bara sen i tisdags förra veckan har jag sovit själv nästan varje natt när Fredrik varit borta.. Måste erkänna att det är riktigt skönt också, jag och Elvira får viktig egen tid med varandra! Jag känner verkligen att jag älskar familjelivet och mina två älsklingar...

Stärk ditt självförtroende genom att rå om dig själv och ha egen tid, hur viktigt som helst! Det behövs i alla förhållanden, samt om du är mammaledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0