1 December 18:35

WOW, vad mycket jag hunnit med idag!

Jag och Elvira har varit ute på äventyr hela dagen.. Först kom Sandra hit och tittade hur vi bodde, nästan på en gång åkte vi till ÖB för jag skulle köpa (inomhusfärg, vit) men då var det tvär slut där.. Då åkte vi vidare till Valbo och åt lite lunch och strosade runt och letade även färg på coop, utan resultat! Vid 14.30 hade Sandra tid på gynmottagningen av privata skäl! Men allt gick bra, därefter åkte vi till rusta, där hittade jag den färg jag sökte.. Därefter åkte vi och hämtade ut ett paket som var lite julklappar till nära & kära, sen hem! Anledningen till att jag sökte färg var för att för en tid sedan köpte vi en vit kökssoffa så vi har letat efter ett bord och stolar som skulle matcha, men utan resultat så nu efter lite tips från en vän som målade om sina kökmöbler igår, tog jag mig i kragen att jag skulle måla om det idag! Så för ynka 100 kronor kan man göra ett kök, nytt igen! Underbart :)
Är halvfärdig, torktid på denna färg är 8 timmar, så det får stå över natten så målar jag på lite lätt imorgon bara.. Ska måla sista stolen nu!

Ni kan få en tjuvtitt, dock bara en skräp bild ;)


Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Linn

Skit snyggt! Nu måste jag komma och se hur det blev! :)

2010-12-01 @ 18:51:49
URL: http://lixx.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Jag är faktiskt på säsong 8 avsnitt 9. =)

2010-12-01 @ 23:21:01
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0