11 December 08:55

God morgon!
Jay vann idol igår, han har gått som på räls hela vägen.. Aldrig hängt lös, tittarnas klara favorit men jag tycker nog att Minnah har utvecklats mer under resan och verkligen gjort framsteg sedan då hon sökte till idol.. Då var hon den lilla blyga socker söta tjejen.. Nu är hon mer "gaga" som det säger och sten cool... Men lycka till båda två i framtiden!

Imorgon denna tid sitter vi förhoppningsvis på planet och har lyft.. Vi lyfter 8.05 imorgon bitti, så vi beger oss mot Arlanda ca 3:00-3:30 inatt.. Man vet aldrig hur väglagen är.. Just nu här hemma snöar det!
Det är väldigt mycket att tänka på som ska med, samtidigt ska man behöva tänka på att det inte får väga för mycket i resväskan (max 20 kilo/per resväska). Som tur är, är vi 6 stycken och Elvira som åker så vi kan packa lite hur som haver med Elviras saker om det skulle väga för mycket.. Det blir nog bra i slutändan, jag tror jag checkat det mesta att det stämmer.. Bara det att vi inte har en våg här hemma, så vi får väga våra väskor i Sikvik i eftermiddag. Små saker som man inte packat ner ännu bara.. Elvira och Fredrik ligger och sover fortfarande, jag och Elvira klev först upp 5.45 sen somnade hon om vid 7 snåret någon gång.. Ska dammsuga och städa iordning allt här hemma sen innan vi beger oss också..
Jag tror detta blir mitt sista inlägg innan jag åker, så är jag åter på bloggen 20:e när vi är hemma och förhoppningsvis med massor av härliga bilder...
Ni får ha det super bra alla som läser denna blogg, jag börjar få resfeber!

vårat fina hotell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0