2 December 07:07

God morgon! Gårdagen höll jag igång från morgon till kväll.. Jag gick och la mig vid 22.00 efter det att jag tittat på lite tv-program som jag gör när jag varvar ner på kvällarna, slocknade på två röda tror jag :)
Imorse vaknade Elvira 5.00 men hon fick ligga och prata för sig själv till 5.30 i alla fall så jag fick dra mig lite och halvsova... Då började dagen! Jag har redan slått in 10 julklappar och plockat lite, ska snart måla en omgång till på bordet och stolarna, så fort Elvira somnat om.. Vid 10 får vi besök så vill gärna ha hunnit måla det tills dess.. Dock omöblerat i köket nu, sakerna står i Elviras rum.. Det blir nog att hålla igång hela dagen idag också! Älsklingen kommer hem ikväll, ska bli skönt.. Elvira sover nog när han kommer hem! Så dem ses imorgon..

Men jag får träffa min kärlek ikväll, vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0