27 December 15:31

God middag..

Jag lovade er och mig själv att jag skulle uppdatera bättre, men ändå har det varit en kass uppdatering. Tyvärr, men helgen har varit stressig..
I torsdags var det julklapps handling hela dagen, hem och slå in och förbereda inför julaftonen.. Fredag var det som sagt julafton och då hade vi julfrukost här hemma med Fredriks föräldrar och min pappa.. På eftermiddagen firade vi hos Fredriks faster och kusin i Höjersdal. På lördag förmiddag kom farfar hit på en fika och på eftermiddagen skulle vi hem och fira jul hos mamma och på kvällen när vi hade kommit hem kom Johan och Maria hit på en spelkväll, mycket trevlig.. Igår var vi i Valbo och kikade, sen kom syskonen hit och vi åt tacos och hade det mysigt! Idag började dagen med samtal till Erika på BVC och vi fick en tid till henne och sen till en barnläkare som skulle kolla på Elvira. Det slutade med att vi fick antibiotika till henne som hon ska äta i 5 dagar. Därefter mötte jag upp Sandra så blev det en tripp till Ikea. Handlade lite saker till Elviras rum och lite annat smått och gott.

Nu sover Elvira middag men jag ska alldeles strax väcka henne.
En kort uppdatering, skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0