3 December 06:25

God morgon!

Idag är det fredag och innebär helg :) Riktigt skönt, denna vecka har jag fått mycket gjort.. Hoppas jag hittar på något att göra nästa vecka då Fredrik är borta bara.. Det blir nog lite mer julbak då ;)
Elvira vaknade 5.00 imorse igen, men vi låg i sängen till 5.55.. Klockan 6.00 är hennes favorit program (i drömmarnas trädgård). Så det är slut vilken minut som helst nu! Go hjärtat..

Igår kväll fick vi spontanbesök av Carina (Fredriks mamma) hon hade med sig lite strumpor åt Elvira och en choklad ask. Hon var Elvira sjuk, så hon ringde och frågade om hon fick komma :)
Vi sålde även bilen våran igår kväll! Eftersom vi måste köpa en ny.. Vi har hittat en jätte fin ford focus som vi båda fastnade för.. Så det blir att fundera lite!

Idag blir min lilla älskling 10 månader, stora tjejen.. Snart 1 år :)
Jag har börjat få resfeber kände jag när jag vaknade imorse, och insåg att jag inte har ett enda sommarplagg åt Elvira tills vi åker.. Panik! Bara 9 dagar kvar, jag får leta lite :)

Tänkte ge er en bild på hur bordet och stolarna blev nu när det är klart! Jag är jätte nöjd, för ynka 100 kronor kan man förändra sitt hem lite grann!

Under konstruktion..

 

Resultatet!!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det blev ju kanonfint det där gumman ! Blir det en makeover i sovrummet också ? Jag har inte riktigt gett mig på det än , men blir nog till helgen :)



Kram !

2010-12-03 @ 12:31:45
URL: http://mittlillatroll.wordpress.com
Postat av: Linn

Gus vad fint det blev! Vilken skillnad. Det ser grymt fräscht ut! :)

2010-12-03 @ 21:57:00
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0