30 December 16:10

Eftermiddagen är redan här och dagen har bara sprungit förbi känns det som.. Fast har fått mycket gjort ändå känner jag, hade planerat att träffa Linn en sväng över en fika idag. Dock blev det inte så, svärfar ringde Fredrik imorse och berättade att han redan var mycket piggare (han har varit dålig sedan julaftons kvällen) och hörde ifall jag och svärmor kunde åka och handla till nyår idag istället för imorgon som vi hade planerat. Så det blev en tur till Citygross och kom hem med fulla kassar.. Vi fick även lite hem handlat av Ulf & Carina för vi har varit så snäll och hjälpa till nu när Uffe legat dålig.. Vi blev även bjudna på lunch och jag packade in bilen med en massa sopor och skräp som vi tog hem och kastade vid oss... Vi är bara glada om vi kan hjälpa till ibland :)

Dock drog tiden ut lite längre än tänkt så jag hann inte med att träffa Linn idag heller, så jag får hoppas hon har tid & lust en annan dag.. Just nu tvättar jag upp det sista som jag inte hann med häromdagen (handdukar och sängkläder). Vill komma ikapp med tvätten.. Älsklingen åkte ned till Sikvik igen och titta lite på golf.

Nu ska jag göra ett ryck och vika & stryka tvätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0