31 December 08:49

Nyårsafton är här...

Det är fredag och slutet av veckan och framför allt är det nyårsafton..
Hur ska ni fira det?

Vi ska vara hemma hos svärmor och svärfar och äta middag (räkcoctails, bakpotatis med skagen och oxfilé). Efterrätten lovade jag och Fredrik att stå för, vi ville också bjuda något.. Vi köper kanske även med oss någon god öl och lite cider ner som dem får ta av :) Så mycket som dem gör för oss.. Svårt att försöka ge tillbaka men vi försöker åtminsonde. Det blir nog även lite roliga spel under kvällen. Vi sover kvar nere i Sikvik ikväll, för Elviras skull så kan hon somna precis när hon känner för det.. Men självklart ska lill smulan försöka äta lite god mat med oss också :)

Jag och Elvira har myst nu på morgonen, vi klev upp för ungefär en timme sedan.. Då fick Elvira sin antibiotika, idag är det sista dagen som hon äter det (phu), sen tittade vi på "i drömmarnas trädgård" som Elvira fick av oss i julklapp. Hon älskar det programmet/ dem figurerna.. Det är roligt att hon redan är fäst vid något! Nu ska hon snart få i sig lite välling och försöka vila en stund, då ska jag passa på att vika tvätten från igår sen ta mig ett bad :)

Kommentera gärna om ni vill att jag skriver något speciellt här i bloggen, något som ni saknar och tänker "ahaaa, det där tycker jag att hon borde berätta/ skriva om".

Smulan, nu på morgonen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0