4 December 06:05

Herregud vilken natt!!!

För första gången på 10 månader så vaknade Elvira inatt... Jag och Fredrik hade en trevlig kväll och tittade på idol oh lite One Tree Hill avsnitt, gick och la oss vid 23.30.. Vi hann precis somna till, då vaknar lill skruttan... Hur täppt som helst i näsan, aldrig varit med om värre.. Min hals pulserar, jag och Elvira snorar ikapp och kramas.. Fredrik somnar, vi ligger vakna.. Klockan tickar, när den börjar närma sig 3.00 somnar Elvira, 5.30 slår dem blå upp igen.. Nu är hon vaken! Jag sitter som ett lik och min hals har aldrig varit så illa.. Jag brukar sällan vara sjuk, så blir jag och Elvira det "helt plötsligt" samtidigt också... Idag har vi lite planerat, vi får se hur dem planerna blir.. Är jag och Elvira sjuka är det bäst att vara hemma, vi behöver mer sömn båda två.. Vi tar timmarna i taget, men det kanske har något med att göra att hon är 10 månader nu? Hon kanske vill vakna om nätterna nu, jag hoppas hon bara hade andningssvårigheter, därför hon vaknade.. Stackarn! Fredrik sa åt mig koppla av, det gick inte så bra när man själv snörvlade...

Fy! Vi hatar att vara sjuka...


Kommentarer
Postat av: Ola

Krya på er tjejer :)

2010-12-04 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0