4 December 22:45

Trots att jag och Elvira är lite sjuka så har dagen varit super bra.. I eftermiddags var vi i Sätra på kalas hos Fredriks kusiner med hela släkten jansson... Därefter åkte vi hem till Johan och Maria och hjälpte till att vika reklam, som jag även ska hjälpa med att dela ut imorgon.. Sedan var det middag i Sikvik, riktigt mysigt och trevlig kväll med lite spel och skratt :) Jag älskar verkligen denna familj!

Jag älskar min familj också, samt vår egna lilla familj :) Lill smulan sover, hoppas hon sover hela natten.. Jag och Fredrik ska slå oss lite till ro och se lite tv innan läggdags... Imorgon står de lite mer på schemat, julmarknad, valbo och lite saker :)
Uppdaterar mer på måndag när karln åkt till Norrtälje igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0