8 December 17:10

Godkväll, åter igen ett super förlåt för dåligt uppdatering.. Har varken haft tid, lust eller ork att sitta vid datorn men ska ge er en uppdatering på dagarna...
I måndags var jag barnvakt till Fredriks kusin Cindy och Henry någon timme, blev därefter bjuden på lite mat.. Jag och Elvira kom hem vid 17.30 den dagen och då blev det bad och läggdags för Elvira, därefter var jag så slut i huvudet så jag tog ett bad och därefter la jag mig och såg film. Igår hade jag tvätt- och städdag, var väldigt behövligt innan resan, då blir det bara torka och damsuga av lite snabbt på lördag innan vi åker så det är fint tills vi kommer hem från Teneriffa. Blev även ett besök hos mamma, mormor var även där så det var gott med lite mat och prat! Solade även igår och tog det bara lugnt på kvällen...

Imorse fick jag sova ut, vaknade 8.30 och det var riktigt skönt må jag säga.. Kusin Sandra kom hit för jag hade lovat att klippa henne, vilket jag gjorde och det blev väldigt fint :) Vi bestämde oss även för att åka till Valbo så det blev köpis, owes och därefter willys.. Så nu har jag handlat ALLT som behövs till Elvira, mig och Fredrik inför resan och det känns skönt... Tänkte börja packa lite smått imorgon, gör de mesta på fredag så älsklingen får vara med och packa det han ska ha med.

Nu ska jag snart bada och lägga Elvira, hon är så trött.. Miciz kommer hit vid 19.00-19.30 tiden, ska färga håret på henne också blir det äta mat och bara ha en trevlig tjejkväll! Behövs innan jag reser...
Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0