9 December 13:03

Torsdag idag, snart är söndagen här och det innebär att vi reser iväg 1 vecka.. Jag kan inte beskriva vad skönt det ska bli, ofattbart.. Gud, vad jag behöver detta!
Idag skulle jag och Elvira ha gjort en del, men hon är inge pigg så vi håller oss inne. Kanske går till tempo och köper det lilla som fattas till middagen.. Älsklingen min kommer hem ikväll också, då blir det bara mysmys! Byggfällan och lyxfällan...
Elvira har precis fått lite lunch, ska snart lägga henne så hon får sova middag! Hon måste bli piggare :) Kanske också ska passa på att vila så tiden går lite fortare :)

Vad gör ni idag kära läsare?



Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Jag ska bara ta det lugnt, ta hand om mig och tummen. :) Hehe.

2010-12-09 @ 13:23:58
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0