28 November 06:00

Tyvärr la jag ned min förra blogg pga att det finns folk som läser den.. läser den.. och återigen läser den för att sedan föra vidare det till andra personer (som egentligen är oväsentligt). Det är som "viskleken" nästan. Att när det börjas prata så är det vad de står men sen när det är framme så är det något helt annat... Varför orkar folk ens lägga energi på att snoka och sedan bara snacka runt? Hur kan man leva på det? Onödig energi. Nu har jag tagit bort min förra blogg, men bestämt mig för att börja skriva igen.. Dock begränsar jag mig till vad jag tänker skriva.. De blev många besvikelser när jag la ner bloggen för människor i min närhet gillade att läsa om mig och Elvira!
Det ska ni få fortsätta med, har rensat facebook från människor som inte ska veta ett skit om mig så dem kan inte komma åt min sida!

Väldigt onödigt inlägg, jag vet.. Men tänkte så jag slipper få tusentals frågor...
Dock gör det ont i mig att inte veta att de inlägg jag skrev i väntanstider med Elvira är borta... Går det att få tillbaka dem, någon som vet? :)

Just nu känns det som att enda stället man kan vara sig själv på är i en liten liten bok med en penna, där man kan skriva allt mellan himmel och jord och inte en jävel som läser... Här är allt så ytligt! Min stund på dagen att koppla av är att få skriva av sig...
Men jag ska försöka få en rätsida på det hela..

Snälla ge en kommentar om vad man kan skriva, vilket tänkande man kan ha för att få en bra men ändå intressant blogg genom att begränsa sig?

Min underbara dotter Elvira, de hon och jag har kan ingen ta ifrån oss!
Hon har dem hon behöver i sin närhet, dem som vill förstöra
varsegod men ni tjänar ingenting på det.. Bara förlorar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tror tyvärr inte att det går att få tillbaka inläggen. :(

Du kan ju sätta lösenord på bloggen så att du vet vilka som läser. :) sen kan du blocka ip nummer också. ;)

2010-11-28 @ 11:45:10
URL: http://lixx.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Heej gumman! Jäderfors EmmaÖ här! :) Jag vet att vi inte direkt har någon kontakt idag, men jag tycker verkligen att det är roligt att få läsa om dina dagar och se bilder på din förtjusande dotter, som verkligen är dig upp i dagen!:) Tycker att det är riktigt kul att få se hur bra det går för dig med din karl och din lilla gumma! Jag är fortfarande kvar i stockholm och jobbar så det är alltid lika roligt när någon av er gamla jäderfors godingar fixar en blogg så att man får se hur ni har det idag!:) Jag saknar er väldigt mycket och jag är uppriktigt glad över hur bra du verkar ha det idag! Bry dig för gud skull inte om de där andra jävlarna som bara vill klanka ner och förstöra. De stjäl alldeles för mycket god energi! Massa stora kramar från en annan gammal goding från tiderna i J-fors! :)

2010-11-28 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0