28 November 21:12

Godkväll kära läsare...

Min dag har varit väldigt bra, har fått mycket gjort.. I förmiddags hade jag lovat att hjälpa bästa Maria med reklamen och dela ut den, vilket vi gjorde flitigt och snabbt.. Därefter åkte jag, älsklingen och Elvira och handlade lite, de som jag behövde i veckan när han är borta och mat som han skulle ha i matlådor :) Hem och laga massa mat till honom, julpynta det sista sedan skulle vi på middag hos svärmor, tacos blev det.. Riktigt gott!

Vi hann bara innan för dörren sen så skulle älsklingen åka till Norrtälje med sin arbetskamrat, så nu sover Elvira och jag sitter ensam och har precis tittat på ensam mamma söker..

Nu ska jag se någonting innan läggdags, först vänta in samtal från älsklingen och se att bilresan ner gick bra!
Imorgon ska jag och Elvira till BVC i Sätra, sen hem till Elviras mormor och umgås under dagen och därefter möta upp bästa Mikaela och fixa lite smått sedan hem till oss och julbaka och ha julmys :) Imorgon har även jag och Fredrik 1 år & 3 månader tillsammans.. Underbart!


Mina älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0