9E FEBRUARI 2011

Många kan ställa mig frågan varför "tränar du 2 gånger om dagen?" Det är något som jag mår bra av och när dagen sen är slut kan jag vara nöjd med min insats. Att motionscykla/ träna aerobic till en dvd på 30 minuter några morgonar i veckan skadar inte.. Jag vill förbättra min kondition samtidigt som jag vill gå ned i vikt och få tillbaka min kropp jag hade före min graviditet.. Jag älskar att vara mamma, har älskat att gå hemma.. Men nu efter 1½ års vila från allt som har med träning & kost att göra är det min tid, jag är peppad inför våren och sommaren att få en ideal vikt som jag tidigare alltid haft! Det är mina drömmar och mina mål, ni där ute kanske fyller er vecka med att festa och ha roligt med vännerna varje helg (2-3 gånger/ veckan). Men jag kan säga det att alkohol har inte varit min grej det senaste 1½ året, visst jag har druckit någon gång men med måtta och jag har tappat lusten dem flesta gånger... Alkohol är inte min grej nå mer, jag har haft mitt roliga och jag kommer även ha mitt roliga kvar.. Jag är 21 år och nu är mitt mål att avstå från alkohol och godsaker och ta tag i min hälsa, träning och mina vänner & familj är det viktigaste för mig.. Får jag inte in det i min vardag är jag inte mig själv...

Det är viktigt att ha egna mål att gå efter, jag har satt mitt och det kommer jag att klara av.. Med eller utan era kommentarer så kommer JAG att klara det... Stötta mig istället =))


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Det är väl upp till dig om du vill träna eller ej och vad du har för mål.. :) Skit i vad andra tycker!

2011-02-09 @ 11:13:40
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är faktiskt inte farligt att träna 2 gånger om dagen som du gör. Det hade vart bra annorlunda omndu hade kört 4-5 timmars hård pass!! Då skulle det inte vara så bra. :)

Huvudsaken är att DU mår bra av det. :) man känner själv när inte kroppen orkar mer.

2011-02-09 @ 12:05:02
URL: http://lixx.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hur kan du säga att du haft ditt roliga när du bara är 21år ditt liv har ju knappt tagit en början!!!

och sen allt skitsnack om att sluta med godsaker ojojoj du vet inte vad som väntar du inte......

2011-02-09 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0