9E FEBRUARI 2011

Jag blir så irriterad på folk som kommenterar, kan ni inte läsa riktigt så ska ni inte häva ur er saker heller...

Paulina om 9E FEBRUARI 2011:
Hur kan du säga att du haft ditt roliga när du bara är 21år ditt liv har ju knappt tagit en början!!!
och sen allt skitsnack om att sluta med godsaker ojojoj du vet inte vad som väntar du inte......


Svar på kommentar:
Jag har inte sagt att jag haft mina roliga, jag skrev att jag hade haft mitt roliga med alkhol just nu och att jag har hela livet framför mig att ha roligt.. Bara det att nu är jag i en period där jag vill leva hälsosamt! Godsaker kommer jag äta, med måtta!
Sköt ditt så sköter jag mitt, jävligt bra må jag säga...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha såna där kommentarer får vi också. Men det är bara att borsta av sig Sara för du vet bättre än de som skriver. Kör på med ditt race och strunta i vad andra tycker!

2011-02-09 @ 15:45:20
URL: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0