9E FEBRUARI 2011

Veckorna går så fort, redan onsdag. Det är dock bara 8 dagar kvar till vi skriver navigationsprovet. Jag är lite nervös, det krävs lite pluggning för det.. Så tänkte sätta mig i helgen någon timme och skriva ned det vi bör kunna och träna in det.. Jag vill verkligen klara det, då ska jag göra de också =))
Vi hade 2½ timmes kurs igår kväll, 19.00-21.30 ungefär.. Snacka om att jag var slut i huvudet sen, åkte direkt från gymmet hem och satte mig vid bordet och hade lektion! Men bara bita ihop..

Gårdagens träning

Morgonen:
Motionscykeln 20 minuter

Eftermidaggen:
Tränade ben, mage & rygg på gymmet 1 timme

Nu har jag precis avnjutit en god frukost.
Havregrynsgröt, 2 finncrisp & 1 ägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0