11 Januari 2011

God morgon.
Idag gjorde vi morgon strax efter 7 här hemma. Nu är det vardag igen! Älsklingen åkte iväg till jobbet vid 7.30, jag och Elvira tittar på "i drömmarnas trädgård". Jag har precis ätit frukost, snart ska Elvira få gröt sen somna om en stund så hon orkar med dagen.. Jag fick hem min "fatburning workout" dvd igår så jag tänkte faktiskt passa på att ta ett pass med den då. Sen blir de uträtta lite ärenden och även ett pass på gymmet ikväll med Mikaela :)
Jag trivs så himla bra med livet just nu, måste bara sätta igång med Mary Kay. Men tänkte göra det så fort jag varit första dagen i skolan. Vilket är på torsdag kväll!

Det är så roligt att äta rätt och träna, har hållt på i en vecka nu och jag tycker det fungerat/ fungerar bra än så länge.
Vad mår ni bra av?

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

MAdde heter hon, länk finns i inlägget. Hon tar 300 kr och ja, det går att göra på nedbitna naglar, man sätter en tipp på bara :)

2011-01-11 @ 12:11:49
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0