13 Januari 2011 del 4

Blev en väldig tam lunch för min del.. En gurkbit och en rå morot! Inge vidare, får göra tidig middag och äta den innan dagens träningspass..
Nu vill jag sikta mot att få ett körkort, kan plugga och övningsköra mycket hemma så blir det inte så dyrt! Men hur ska jag få ihop till ett körkort som jag så gärna vill ha? :/

Min mål lista:

* Klara navigationskursen (då får jag köra båt)
* Fixa Mary Kay klasser och lyckas sälja lite
* Att Elvira får en dagis plats
* Jag får ett jobb!
* Fixa körkort!!!!

Det ska ske innan detta år är slut!
Snälla familj, jag vill ha ett körkort i födelsedags present! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Kämpa på med målen Sara! :D Kötta in allihopa!

Kommer tillbaka till Gävle på obestämd tid i slutet av Januari! Det första jag ska göra är att besöka er 3 där hemma igen, för nu har vi sagt det så många gånger men inte blivit av! Oh nu har jag tid fram tills Mars åh träffa er så detta ska vi allt lösa ska du se. Vi hörs snart igen, kämpa på och hälsa familjen! :) Kramkram!

2011-01-13 @ 12:52:34
URL: http://joonathanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0