14 Januari 2011

God morgon!

Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag tänkt. Det började med en tripp ned till sikvik för att titta på fjällräven jackan och jag valde att köpa den, så himla fin, varm & skön.. Därefter bar det av direkt till första matematik b kursen och jag lär säga att det var mycket svårare än vad jag hade förväntat mig! Herregud, det stod helt stilla. Vi fick börja räkna och hålla på redan första kvällen, nog bara för att vi har 1 kväll i veckan och det blir lite för lite för vissa, kändes skönt att börja lite men dock blev de ingen träning igår. Jag var så trött, åkte hem och tittade på en film innan läggdags istället!

Idag är det fredag, vilket innebär helg! Mina dagar blir inge annorlunda för det, går ändå bara runt hemma. Imorgon 10-14 är det utbildning i studion med Mary Kay, ska bli lite roligt! Ser även fram emot imorgon kväll, då blir det äta skaldjur med svärföräldrarna, gud så jag längtat!
Får se om jag och Elvira kanske åker in mot stan lite idag och gör något besök, så det kanske är någon där ute som får oväntat besök! Är så trött på att bara vara hemma, Fredrik får hämta upp Elvira efter jobbet så får jag köra ett rejält pass på gymmet! Ska försöka få med mig Mikaela också..

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0