16 Januari 2011

Godkväll, då var denna helg redan över...
Igår blev det utbildning på Mary Kay, var inge så mycket nytt men en bra dag. Därefter direkt ner till Sikvik och åt skaldjur och hade en mysig eftermiddag! När vi kommit hem och lagt Elvira beslutade jag mig för att åka in till stan och ta något glas vin med Miciz och ha en rolig kväll.. Peppad som opeppad var jag, men kvällen blev riktigt bra :) Vi hade det skoj!

Idag mådde man som man förtjänade, kom upp ur sängen riktigt vid 12. Jag och Elvira hade en riktigt mysig stund, vi badade i badkaret i 40 minuter, skruttan såg ut som ett russin när vi kom upp :)

Nu på eftermiddags/ kvälls kvisten har vi varit och handlat, hem till Johan och Maria på middag med svärföräldrarna och sen tittat på solsidan här hemma. Nu snart blir de nog en film innan läggdags.

Imorgon, ny vecka och nya tuffa tag med träningar. Har varit mycket fusk nu i helgen, men det ska de bli ändring på! Dessutom ska svärföräldrarna ha Elvira från imorgon förmiddag och under dagen så jag får en chans att ta tag i en riktig storstädning här hemma, ska städa från tak till golv och göra det så cleaniskt rent!

Ha nu en fortsatt bra söndag, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0