17 Januari 2011 del 3

Äntligen!!

Nu är jag äntligen klar med storstädningen, har hunnit med precis det jag ville... Nu är det skinande rent här hemma och det luktar gott också :)
Måste/ vill försöka hinna med att träna idag också, nu när jag fått i mig lunch (linssoppa) och har städat klart är jag oerhört peppad på att träna, så duschen får vänta tills ikväll!
Skulle vilja ha en tvättid imorgon men det får vänta tills onsdag morgon, då blir de riktigt fint här hemma när all tvätt är gjord med! Har inte tvättat på snart 3 veckor, börjar få panik för det finns inget rent och aldrig några tvättider för än 6 på morgonen annars är väntetiden 14 dagar! Hade tagit en tid 6 på morgonen i fredags men jag orkade verkligen inte kliva upp och ta det då!

Måste även ta tag i matten antingen ikväll eller imorgon em/kväll..
Har ni några trevliga planer för veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0