17 Januari 2011

En sak stör mig, om folk vill yttra sig så våga stå för vilka ni är!
Fick en kommentar som jag blir så irriterad över för det har inte med saken att göra.

Anonym om 15 Januari 2011:
Jag tycker maria,och johan,verkar ställa upp väldigt mycket!Ber än dom behöver..

Svar: Ja, dem ställer verkligen upp.. Men jag har aldrig påstått någonting annat? Dem har ingenting med detta att göra, om vad jag känner och tycker.. Dem vet fortfarande ingenting om detta! Så vart ville du komma med din onödiga kommentar? Har jag någonsin sagt att dem INTE ställer upp? Snälla du, ring upp mig om du vill yttra dig! Annars kan du behålla allt för dig själv....

Kommentarer
Postat av: Linn

Det finns då alltid folk som ska hålla på att lägga sig i och yttra sig utan att de vet något. Man kan väl stå för vem man är?

Och på internet är man ALDRIG anonym!

2011-01-17 @ 11:45:04
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0