3 Januari 2011 del 2

Godkväll!

Måndagen är nu snart över, har hunnit med mycket idag känns det som vilket är väldigt skönt.. Började med en lugn och härlig dag här hemma och vid 13-14 tiden så skjutsade vi Elvira hem till sin mormor eftersom hon ska stanna där tills imorgon vid lunchtid.
Jag och Fredrik tog oss till Ica för att handla hem lite nyttigheter, blev mycket grönsaker, lax, kött, räkor, kyckling och annat.. Dock bestod lunchen av ett äpple idag (väldigt dåligt såhär första dagen), men det blev så med tanke på att jag skulle iväg och träna även Fredrik fast på annat håll..
Jag började lugnt idag, gick i snabbt/ högt tempo i 35 minuter då jag hade stans huvudvärk och höll på att svimma för att jag knappt ätit något under dagen.. Det är hårt dem första dagarna, men så är det..
Middagen bestod av en sallad med färska grönsaker och till det blev det kycklingfilé och därefter ett varsitt äpple.. Imorgon blir de en mer riktig måltid, vi har mer översikt om vad vi får äta och inte äta.. Ska köpa oss en bok med som vi kan följa tabeller i..
Nu på kvällskvisten har jag tagit mig ett bad, vi har varit i Sikvik en snabbis och hem till Johan och Maria då Kicki "Fredriks morbrors fru" hade lämnat en väldig massa kläder, skor och barnsaker till oss.. Vi blev tok nöjda, jag har 7 par nya skor, 2 acne jeans (som mitt mål är att komma i efter denna diet och träningsfas), andra byxor, fina tunikor och linnen.. Även en skinnjacka och en vinterjacka, super härliga :) Lite annat smått och gott också, jag är helnöjd.. Kunde inte ha kommit lägligare...

Har glömt att nämna det, idag är 11 månader.. Snart 1 år, lill gumman mammas!

Nu ska jag strax släcka lampan och sova..
Godnatt kära läsare :) Jag saknar min lilla Elvira, längtar tills imorgon då hon är hemma igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0