3 Januari 2011

God morgon!

Det är ny vecka, nytt år och idag börjar mitt hälsosamma liv. Jag ska verkligen gå in för detta och det ska bli så enormt skönt! Började morgonen med att kasta allt onyttigt och ska snart rensa ur kylskåpet..
Idag ska Elvira hem till sin mormor och sova där tills imorgon, då ska jag och Fredrik passa på att åka och handla hem allt för denna veckans meny, också ska vi träna på varsitt håll. Fredrik ska spela badminton med sin bror och därefter ska dem gymma, jag ska träna och sola i stan.. Jag är så peppad nu! Jag ska gå ned dessa överflödiga kilon och få en slankare kropp (som jag hade förut).

Äter nu frukost, 2 finncrisp med skinka och en bit gurka samt "hemmagjord" ingefära té.

Har ni provat något diet och har de fungerat, vilken i så fall?
Tipsa gärna om bra GI recept (som ni själva kanske har gjort).


Nu blir de ta tag i lite här hemma..


Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Pappa och Annika provade LFHC eller vad det heter, och de RAAAAAASADE i vikt! :)

2011-01-03 @ 10:45:54
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0