5 Januari 2011 del 5

Vilken härlig dag det varit och fortfarande är jag pigg som en lärka!
Tränade som sagt hemma imorse 30 minuter sen nu på eftermiddagen har jag även varit på gymmet. Körde 23 minuter på gå bandet med vikter i varsin hand. Körde sen ben och mage, 3*10 på varje maskin vilket var 3 olika maskiner till ben och 2 olika maskiner till magen. Kommer ha redig träningsverk imorgon, skönt!

När jag kom hem så bytte Fredrik av mig så han stack iväg till gymmet (han är fortfarande borta) och jag gosade med Elvira, lagade mat och har nu badat Elvira.. Nu tittar hon på "i drömmarnas trädgård" innan det blir välling och sovdags.. Tänkte försöka hålla henne vaken åtminstonde till 18.30. Mikaela ringde och ville att jag skulle följa med på bio så jag ska se över vad för filmer som går samt vad Fredrik tycker om det. Ska upp rätt tidigt imorgon för att hinna med en stadig frukost. Jag ska vara barnvakt åt Fredriks kusiner imorgon, ska bli trevligt :) Vi får se om Elvira blir med eller om hon kommer senare på dagen.. Kan bli för länge för henne annars :)

Mina måltider idag bestod av följande;

Frukost
1½ dl fil med linfrön
1 ägg
2 fincrisp
1 mugg med hemmagjord ingefära té

Mellanmål
1 äpple

Lunch
Tonfiskröra
Grönsallad
2 fincrisp

Mellanmål
1 äpple

Middag
Lax
Wookade grönsaker
Citronsås (hemma gjord)

Det känns som att det går bra med kosten och jag känner mig pigg och kry (redan). Har även gjort en matlåda på kvällens middag som jag ska ta med mig imorgon när jag är barnvakt.
Blir nog även ett träningspass på gymmet efteråt också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0