5 Januari 2011

Det blev en tidig morgon för lilla Elvira idag, fast det blev en tidig kväll för henne igår också så det gjorde ingenting.. Tyvärr fick ni ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp från morgon till sena kvällen...

Dagen började med en stadig frukost för mig och Fredrik, sedan tog vi oss till gymmet för ett pass.. Fredrik kunde även lära mig massa övningar, så nu kan jag lite mer... Det känns bra inför dagens träning!
Sen hämtade vi hem Elvira, och moster Melinda följde också med oss hem... Vi gjorde lunch, städade, gjorde middag, nattade Elvira, hade navigationskurs.. Väldigt roligt och intressant må jag säga.. Ser fram emot nästa kurs som vi ska ha på fredag dag. Ska bli roligt att få sen köra båt i sommar : )

Idag har vi inga direkta planer, jag ska försöka hinna tvätta 15-18. Hade velat hinna träna där emellan men vi får se. Kanske göra det ikväll :)
Fredrik ska iväg vid 9.30 och spela på en "golf stimmulator" med bror och pappa sin.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0