9 Januari 2011

Söndag och slutet av veckan nu.. Igår fuskade jag lite angående GI. Åt en kaka på utbildningen i Sundsvall, 2 godis bitar sen tacos hemma och ett glas cola light. Men idag är det hårda bud som gäller! Frukosten bestod av äggröra och bacon.
Elvira sover en stund nu, hon var trött gosan. Jag står i valet och kvalet om jag ska träna eller inte idag, kanske ut och ta en härlig promenad med Elvira i vagnen efter vi ätit lunch! Dock tränade jag ingenting igår, så det skulle vara skönt att träna. Har en fruktansvärd träningsvärk fortfarande, öm i kroppen och hade spänningshuvudvärk igår! Ikväll ska vi ha navigationskurs igen, 3:e kursen för denna vecka. Det är riktigt roligt men mycket moment att hålla reda på må jag säga.. Vi ska försöka skriva prov i februari, dessutom börjar min matte b kurs på torsdag. Så nu blir de mycket, men jag gillar när det händer saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0