7 mars 2011, 2

Dagen har gått relativt fort.. Jag och Elvira har busat på och fixat lite här hemma, nu har vi precis ätit middag och det blev sphagetti och köttfärssås. Tänkte skippa gym träningen idag också, blir så sent sen känner jag inte för det heller riktigt. Jag och Elvira ska ta oss ett mysigt bad nu snart innan hon ska sova istället, sen ska jag nog bara ta och titta på gossip girl i soffan :) Har halva säsong 2 kvar sen hela säsong 3, så kan lika gärna passa på! Tidsfördriv :) Nej nu ska vi traska in i badkaret...

Min underbara Elvira <3


Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Mamma upp i dagen ^^, :D

2011-03-07 @ 18:34:48
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0