7 mars 2011

God förmiddag..
Här gjorde vi morgon strax efter 7 imorse, blev till att ha lite morgon mys sen var dagen i full gång! Det är snart dags för lunch för min och Elviras del, jag har hunnit med att cykla på motionscykeln i 40 minuter ungefär och jag har diskat upp all disk och nu ska jag plocka lite och sortera tvätt och gå ned och se om det finns en tvättid för mig i veckan, nu är det mycket!
Tror jag tar med mig Elvira ut på en liten promenad efter lunchen, så hon får lite friskluft!
Ikväll beger jag mig mot gymmet, men blir ett lite senare träningspass idag. Närmare 19.00-19.30 tiden! Det var någon som skrev i kommentarsfältet och undrade vart jag tränar, jag tränar på "everytime fitness". Jätte bra gym, kan rekomendera det varmt till er som är sugen att börja träna! Trevlig personal och öppet dygnet runt och väldigt bra priser :)

Ha en jätte bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0